مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-09سياسي

ثبت 700 درخواست مردمی در دو روز ابتدایی شروع به کار ستاد ارتباطات مردمی وزارت کار


رییس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ثبت 700 درخواست مردمی در حوزه وزارت کار در دو روز ابتدایی برپایی ستاد  دومین سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ثبت 700 درخواست مردمی در حوزه وزارت کار در دو روز ابتدایی برپایی ستاد  دومین سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی خبر داد.

مهری طالبی دارستانی روز جمعه 19 خرداد در حاشیه مرکز ارتباطات مردمی وزارت کار در دومین سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی که در تبریز برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در دور دوم سفرها با توجه به شرح وظایف گسترده وزارت کار و مشکلات متعددی که مردم در حوزه های مختلف بهزیستی، تامین اجتماعی، تعاون، روابط کار و سایر موارد مرتبط با شرح وظایف وزارت کار دارند، سعی کردیم تا با رویکرد حل مسئله، ناظر به مسائلی که در دور اول سفرها احصا کرده بودیم، ورود کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اغلب مشکلات مردم استان آذربایجان شرقی در حوزه وزارت کار مربوط به سه بخش اشتغال، تعاون و یارانه ها است که بر اساس پروتکل های مشخص شده سعی می کنیم تا مشکلات مردم را در این سه حوزه با رویکردهای جدید و تحولی برطرف کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 700 درخواست مردمی در دو روز ابتدایی شروع به کار ستاد ارتباطات مردمی وزارت کار

ثبت 700 درخواست مردمی در دو روز ابتدایی شروع به کار ستاد ارتباطات مردمی وزارت کار